söndag 25 oktober 2015

Söndags-"krush"


I o m projekt höstgarderob, som startade redan nu på sensommaren, har jag mer och mer gått över till kläder som håller långe (både kvalitet och trendmässigt). Tyvärr blir dock detta ganska dyrt :-p Gillar mest just nu kläder från Filippa K. Skulle kunna handla typ allt om bara plånboken höll för detta. Det gör den inte kan jag tillägga. Tack vara att jag är smått besatt av att näthandla lyckas jag dock snoka reda på fina fynd på diverse reor. Filippa K:s egen nätrea är att rekommendera tex ;-) Just nu har nelly 50% på massa fint.

Supersköna handskar som t o m får mina korvfingrar att se snygga ut. Yes i min brevlåda härom dagen.

Vet inte om dessa är något för den hiskeliga backen upp till mitt jobb. Men SÅ fina!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar