söndag 25 oktober 2015

Önskelista sovrum och lite söndagsmorgon


Har nästan bestämt mig för lite saker som jag ska ha till sovrummet. Det bästa hade ju varit att vänta till tillbygget är klart, men det lär ju dröja. 


Flower pot lamp i matt ljusgrå. Hittade lite bättre pris här. Tänker att jag ska ha den mer som fönsterlampa än taklampa, om den inte är för stor. Coolt att ha den hängande runt takbalken som på inspobilden i inlägget lite längre ner.


Asplunds byrå Snö i grått till allt som bara ligger huller om buller just nu. Finns också här. Vet dock inte om jag kommer att våga mig på en grå eftersom jag har en del andra möbler i samma  serie i vitt. Vitt tröttnar man ju inte på på samma sätt. Vi får se...




Jag och den lilla var som vanligt uppe med tuppen idag, trots att man hade kunnat sova till lite extra länge. Trodde klockan var 6 idag när katterna väckte mig. Lång dag idag, men solen skiner ju så kan göra massor. Vi tar som vanligt nya tag med hönshuset.
 



Här har vi den skyldige!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar